Version pr. 01.02.2024.

I. Definitioner

Sælger
Onlinebutikken "ADEKO.Kids « drives af ADEKO KOCUR Spółka Komandytowa med hjemsted i Ruda Śląska, 5 Planty Kowalskiego Street, Ruda Śląska 41-709, registreret i registret over iværksættere i det nationale domstolsregister af distriktsdomstolen i Gliwice, X Business Division i det nationale domstolsregister under KRS-nummer: 0000764262, NIP: 6412545858, REGON: 38223826300000,

Telefon: 533 824 401
E-mail: biuro@adeko.kids
Hjemmeside: https://adekokids.dk/

Kunde
En kunde er enhver fysisk person med mindst begrænset retsevne og over 18 år, samt en juridisk person eller en organisatorisk enhed med retsevne, der har besøgt netbutikkens hjemmeside og registreret sig der.

Forbruger
En forbruger er en fysisk person, der foretager en juridisk transaktion med en iværksætter, som ikke er direkte relateret til deres forretning eller professionelle aktivitet. I henhold til følgende bestemmelser, på grund af anvendelsen af bestemmelserne vedrørende forbrugeren på sådanne fysiske personer, forstås forbrugeren i disse vilkår og betingelser også som (og de relevante bestemmelser i vilkårene og betingelserne anvendes) en fysisk person, der indgår en aftale, der er direkte relateret til hans / hendes forretningsaktivitet, når det følger af indholdet af denne aftale, at den ikke er af professionel karakter for ham / hende, der især stammer fra emnet for hans / hendes forretningsaktivitet, der stilles til rådighed på grundlag af bestemmelserne i det centrale register og oplysninger om forretningsaktivitet

Art. 3855 , 5564, 5565, 5765 i den civile lovbog, Art. 7aa i loven om forbrugerrettigheder

Registrering
Kundens udfyldelse af registreringsformularen på hjemmesiden ved at angive de krævede personoplysninger og de personoplysninger, som Kunden har angivet: Login (e-mailadresse,) og adgangskode (en streng på mindst 6 tegn, der er oprettet af kunden).

Merchandise
Det forstås som de produkter, der tilbydes af sælgeren til salg i onlinebutikken. Produktbilleder kan afvige en smule fra produkternes faktiske udseende i butikken.

Levering
Færdiggørelse af varerne i overensstemmelse med ordren og levering af sælgeren til kunden på den adresse, der er angivet af ham i det område, der betjenes af butikken. Levering kan ske - ved hjælp af tjenester fra en ekstern kurerudbyder. Eksterne kurerer og leveringspriser er vist på hjemmesiden. Sælgeren tilbyder også personlig afhentning i virksomhedens lokaler. Valget af leveringsmetode foretages af kunden.

Pris
Prisen skal forstås som bruttoprisen for de varer, der findes med oplysninger om varerne, ikke inklusive leveringsomkostninger. Priserne på Varer i Butikken er udtrykt i polske zloty og inkluderer moms.

Den pris, der er angivet i butikken, er bindende og kan ikke forhandles. Sælger forbeholder sig ret til at ændre prisen eller nægte at behandle en ordre i tilfælde af en åbenlys fejl.

Administrator
Administratoren af kundens personlige data, der leveres under køb uden registrering og på registreringsformularen, er ADEKO KOCUR Spółka Komandytowa med hjemsted i Ruda Śląska, 5 Planty Kowalskiego Street, Ruda Śląska 41-709 KRS: 0000764262,

Bestil
Et sæt varer, som kunden har valgt elektronisk via hjemmesiden https://adekokids.dk/ og som er specificeret til levering i overensstemmelse med disse vilkår og betingelser.

Omkostninger til levering af varerne
Gebyr - forstået som de samlede omkostninger ved levering af varerne til kunden på den adresse, som kunden har angivet, i overensstemmelse med ordren.

Butiksområde
Dette er det område, hvor varerne leveres i overensstemmelse med disse vilkår og betingelser, dvs. Polen og medlemslandene i Den Europæiske Union.

II. Registrering og køb

Registrering/køb uden registrering

  1. Køb via onlinebutikken er mulig efter oprettelse af en konto (med forbehold for kundens korrekte udfyldelse af registreringsformularen, især levering af personlige data, e-mail-adresse - som også er et login - og kundens oprettelse af en adgangskode, telefonnummer, adressedata til forsendelse af varer) eller uden oprettelse af en konto efter levering af alle de data, der er nødvendige for at gennemføre ordren. Uanset om kunden vælger at købe med eller uden registrering, bliver kunden desuden bedt om at læse og acceptere disse vilkår og betingelser.

    Bemærk, at kunden erklærer, at han/hun er indforstået med behandlingen af personoplysninger ved at sætte kryds i boksen ved siden af den erklæring, der lyder:

    »Jeg erklærer hermed, at jeg har læst og accepteret reglerne og forskrifterne for internetbutikken »ADEKO.Kids« og accepterer brugen og behandlingen af mine personlige data indeholdt i registreringsformularen til formål relateret til administratorens udførelse af kontrakter i overensstemmelse med loven om beskyttelse af personoplysninger af 10. maj 2018. (Lovtidende 2018, punkt 1000), samt Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) 2016/679 af 27.04.2016 om beskyttelse af fysiske personer i forbindelse med behandling af personoplysninger og om fri udveksling af sådanne oplysninger og om ophævelse af direktiv 95/46/EF (generel forordning om databeskyttelse) (EU-Tidende L 119, s. 1) - i det følgende benævnt RODO og de relevante lovbestemmelser, der regulerer beskyttelsen af personoplysninger«.

  2. Manglende samtykke til behandling af data til udførelse af tjenesten forhindrer, at ordren opfyldes.
  3. Registrering sker én gang, og hver efterfølgende ordre kræver kun et login og kundens egen adgangskode.
  4. Derudover kan kunden acceptere at modtage reklamedata og kommercielle tilbud og kampagner ved at markere afkrydsningsfeltet ved siden af erklæringen, der lyder:

    »Ved at tilmelde mig nyhedsbrevet giver jeg samtykke til brug og behandling af mine personlige data i tilmeldingsformularen til reklameformål.«

  5. Login og adgangskode er fortrolige. Kunden, der bruger login og adgangskode, er forpligtet til at opdatere sine data i tilfælde af ændringer. Kunden er ansvarlig for ikke at opdatere eller videregive sine data til tredjeparter.
  6. Forhandlere, der ønsker at modtage en momsfaktura, skal desuden udfylde de felter, der kræves til en momsfaktura.

Krav til hardware

  1. For at bruge onlinebutikken skal kunden have en computer med følgende udstyr:
    • Internetforbindelse med en minimumshastighed på 128 kbs/s;
    • webbrowser,
    • JavaScript, frames og CSS-stilarter er aktiveret;
    • skærm med en minimumsopløsning på 1024x768;
    • aktiv e-mail-konto.

Bestilling

  1. Bestillinger kan afgives 24 timer i døgnet, året rundt.
  2. Det er ikke nødvendigt at registrere sig eller logge ind på systemet for at gennemse og vælge butikkens produkter. Efter at have valgt de produkter, der er tilgængelige i onlinebutikken, placerer kunden dem i en virtuel indkøbskurv. Under hele indkøbsprocessen kan kunden se indholdet af sin kurv og foretage ændringer i den. Han eller hun kan også kontrollere værdien af købet og leveringsomkostningerne i realtid. Når kunden har besluttet sig for at foretage et køb, bliver han eller hun bedt om at bekræfte sin hensigt om at afgive en ordre.
  3. Inden købet er kunden forpligtet til at læse produktbeskrivelsen.
  4. Når købsprocessen er gennemført korrekt, vil kunden modtage en e-mail, der bekræfter, at ordren er afgivet.
  5. Visningen af varer i onlinebutikken udgør en opfordring til at afgive et tilbud. Afgivelse af en ordre udgør et tilbud i henhold til civillovbogen, afgivet af kunden til sælgeren. Når ordren er afgivet, går sælgeren straks i gang med at udføre den. Sælger bekræfter over for kunden, at ordren er accepteret, og at den udføres, i form af en e-mail til den e-mailadresse, som kunden har angivet i tilmeldingsformularen.
  6. Salgskontrakten er indgået ved Sælgers modtagelse af prisbetalingen og Sælgers bekræftelse af accept af ordren til behandling. Sælger forbeholder sig ret til yderligere verifikation af kundens data, f.eks. ved telefonisk kontakt.
  7. Sælger forbeholder sig ret til at nægte at behandle en ordre i tilfælde af, at:
    • ordren blev afgivet på en forkert udfyldt formular,
    • efter et mislykket forsøg på at bekræfte ordren,
    • ordren ikke er afgivet i overensstemmelse med disse vilkår og betingelser.
    • der er opstået omstændigheder, som ligger uden for sælgers kontrol, og som ikke kunne have været forudset
  8. Kunden vil blive informeret om, at ordren er blevet afvist, via e-mail til den e-mailadresse, der er angivet i registreringsprocessen.

III. Udførelse af ordrer

Levering

  1. De varer, som kunden har bestilt, leveres af sælgeren til den adresse, som kunden har angivet, og som befinder sig i butikkens område. Leveringsomkostningerne er inkluderet i det samlede beløb for ordren, der sendes til kunden i e-mailen, der bekræfter afgivelsen af ordren. Ordrer opfyldes fra mandag til fredag, som regel inden for 1-14 arbejdsdage efter afgivelse af ordren. Denne periode kan forlænges, hvilket kunden vil blive informeret om i en separat e-mail. Sælger udfører ikke ordrer på helligdage i overensstemmelse med gældende regler. Sælger forbeholder sig ret til at fastsætte yderligere, andre dage, hvor ordrer ikke behandles.
  2. Hvis det er nødvendigt, kan kunden kontakte sælger direkte via e-mail eller telefon.
  3. Kunden modtager de bestilte varer sammen med et salgsdokument: en skattekvittering eller en momsfaktura, hvis kunden anmodede om udstedelse heraf ved afgivelse af ordren og leverede de nødvendige data til udstedelse heraf. Salgsdokumentet er en skriftlig bekræftelse af indholdet af den afgivne ordre.
  4. Sælger overdrager ejendomsretten til varerne til kunden ved betaling af varerne plus leveringsomkostningerne i overensstemmelse med bestemmelserne i disse vilkår og betingelser.
  5. Data vedrørende salgstransaktioner via webshoppen indsamles og opbevares af Sælgers IT-system i mindst 2 år fra transaktionsdatoen.
  6. Hvis det ikke er muligt at opfylde ordren af årsager som f.eks. utilstrækkelig mængde af de bestilte varer, eller hvis de bestilte varer midlertidigt ikke er tilgængelige, skal sælgeren kontakte køberen, inden ordren bekræftes, for at fastlægge yderligere vilkår og betingelser for opfyldelse af ordren.
  7. Hvis uoverensstemmelserne er væsentlige, vil kunden blive kontaktet af en medarbejder hos sælger med henblik på at fastlægge vilkårene for kontrakten. Hvis kunden ikke er enig, bortfalder kontrakten.
  8. Salgs- og kampagnetilbud er tilgængelige, så længe lager haves. På grund af et begrænset antal varer i de ovennævnte tilbud kan ordrer, der afgives, efter at lagrene er opbrugt, ikke realiseres, hvilket kunden vil blive informeret om af en medarbejder hos sælgeren via telefon eller e-mail.
  9. Kunden forpligter sig til at afhente varerne og betale det samlede beløb for de bestilte varer sammen med sælgers leveringsservice (samlet beløb i ordrebekræftelsen).

Område for drift

  1. Onlinebutikken leverer kun varerne inden for butikkens driftsområde, dvs. territoriet i Republikken Polen og medlemslandene i Den Europæiske Union.

Leveringsomkostninger og betalingsbetingelser

  1. Leveringsomkostningerne afhænger af ordrens størrelse og er angivet på hjemmesiden og i ordreoversigten.
  2. Sælger accepterer følgende betalingsmetoder:
  • ved traditionel overførsel;
  • ved hurtig overførsel;
  • med kreditkort;
  • via: imoje, applePay, PayPal, GooglePay;

Valget af leveringsmetode og betalingsmetode foretages af kunden i bestillingsformularen. Betaling med hurtig overførsel, kort og gennem betalingstjenester udføres i overensstemmelse med vilkårene og betingelserne for udbyderne af disse tjenester.

Fortrydelsesret

  1. En kunde, der foretager et køb som forbruger, har ret til inden for 14 dage efter levering af det bestilte produkt at trække sig tilbage fra en fjernsalgsaftale uden begrundelse og uden at pådrage sig omkostninger, bortset fra de direkte omkostninger ved returnering af varerne, ved at afgive en skriftlig erklæring til sælgeren.
  2. Det returnerede produkt må ikke bruges. Ved brug forstås, at sengen er samlet og skruet sammen.
  3. Erklæringen kan afgives elektronisk på en formular, hvis prøve er vedhæftet disse regler, ved at sende den via e-mail til butikkens adresse eller ved at afgive en skriftlig erklæring sendt med posten til butikkens adresse.
  4. For at overholde fortrydelsesfristen er det tilstrækkeligt at sende erklæringen inden udløbet af 14 dage fra leveringen af produktet.
  5. Butikken skal straks sende kunden en bekræftelse på modtagelse af fortrydelseserklæringen i en e-mailform, der gør det muligt at downloade og opbevare den.
  6. Det returnerede produkt skal være i uændret stand, medmindre ændringen var nødvendig inden for rammerne af almindelig administration. Kunden skal returnere produktet i den mængde og kvalitetssammensætning, som han modtog det i, med forbehold for den foregående sætning. Han skal især inkludere alle dele, tilbehør, instruktioner, brugsbetingelser og andre dokumenter, der er modtaget med produktet.
  7. Det returnerede produkt skal sendes til adressen på butikkens registrerede kontor.
  8. Det returnerede produkt skal være behørigt beskyttet.
  9. Den erklæring, der henvises til i afsnit 2, og en kopi af købsbeviset skal vedlægges pakken.
  10. Kunden hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden brug end den, der er nødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.
  11. Butikken refunderer betalingen straks, men senest når den modtager varen tilbage.
  12. Betalingen tilbagebetales med samme betalingsmiddel, som kunden har anvendt, medmindre kunden udtrykkeligt har accepteret en anden tilbagebetalingsmetode. Hvis kunden vælger en anden leveringsmetode end den billigste almindelige leveringsmetode, der tilbydes af butikken, er butikken ikke forpligtet til at godtgøre kunden for eventuelle ekstraomkostninger, som kunden har afholdt.
  13. Hvis kunden afgiver en erklæring om tilbagetrækning, før butikken accepterer kundens tilbud, ophører tilbuddet med at være bindende.
  14. Kunden har ikke ret til at træde tilbage fra kontrakten med hensyn til kontrakter vedrørende produkter med kort holdbarhed, kontrakter, hvis genstand for udførelse er en vare, der leveres i en forseglet pakke, som ikke kan returneres, efter at pakken er åbnet af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejniske årsager, hvis pakken er blevet åbnet efter levering, og andet, der er angivet i den gældende lovgivning.

Tilbagetrækning fra kontrakten kan ske i henhold til følgende model, der kan downloades fra butikkens hjemmeside:

Formular til tilbagetrækning:

Jeg erklærer hermed, at jeg fortryder købsaftalen dateret ...................

ordrenummer ...................................

indgået via internetsalgssystemet

mellem

ADEKO KOCUR Spółka Komandytowa med hjemsted i Ruda Śląska, ul. Planty Kowalskiego 5, Ruda Śląska 41-709 KRS: 0000764262

Navn og efternavn ...............................................

Adresse: ...............................................................

Kode: ..................................................................

By: ....................................................

Varens navn: ..................................................

E-mail-adresse ....................................................

Telefonnummer: .......................................................

Send venligst betalingen for de returnerede varer til det bankkontonummer, der er angivet nedenfor





................................................

dato og underskrift af den person, der afgiver erklæringen

IV. Garanti

  1. Butikkens og forbrugerens grundlæggende rettigheder og forpligtelser er reguleret af loven om forbrugerrettigheder af 30. maj 2014. (Dz.U.2023.2759 t.j. af 2023.12.22). Kunder har ret til at klage over et produkt, der er købt i butikken, hvis det har fysiske eller juridiske mangler.
  2. I tilfælde af tvivl om et produkts egenskaber, især dem, der ikke er nævnt i oplysningerne i butikkens tilbud, skal kunden, inden han afgiver en ordre, sende en forespørgsel til butikken via en af de kontaktkanaler, der er angivet i reglerne. Butikken er ikke ansvarlig for forsikringer om produktets egenskaber, som den ikke kendte på det tidspunkt, hvor produktet blev udstedt.
  3. Hvis varerne ikke er i overensstemmelse med kontrakten, kan forbrugeren kræve dem repareret eller ombyttet.
  • Butikken kan foretage en udskiftning, når kunden kræver en reparation, eller butikken kan foretage en reparation, når kunden kræver en udskiftning, hvis det er umuligt eller ville kræve uforholdsmæssigt store omkostninger for butikken at bringe varerne i overensstemmelse med kontrakten på den måde, som kunden har valgt. Hvis reparation og udskiftning er umulig eller ville kræve urimelige omkostninger for butikken, kan den nægte at bringe varerne i overensstemmelse med kontrakten.
  • Ved vurderingen af, om omkostningerne ville være urimelige for butikken, skal der tages hensyn til alle sagens omstændigheder, især betydningen af varernes manglende overensstemmelse med kontrakten, værdien af de varer, der er i overensstemmelse, og den urimelige ulempe for kunden forårsaget af ændringen i metoden til at bringe varerne i overensstemmelse med kontrakten.
  • Butikken skal reparere eller udskifte varerne inden for en rimelig tid fra det tidspunkt, hvor butikken er informeret af kunden om den manglende overensstemmelse med kontrakten og uden unødig ulempe for kunden under hensyntagen til varernes specifikke karakter og det formål, som kunden købte varerne til. Omkostningerne til reparation eller udskiftning, herunder især omkostninger til porto, transport, arbejde og materialer, skal afholdes af butikken.
  • Kunden skal stille de varer, der er genstand for reparation eller udskiftning, til rådighed for butikken. Den erhvervsdrivende skal afhente varerne hos forbrugeren for egen regning.
  • Hvis varerne er blevet installeret, før varernes manglende overensstemmelse med kontrakten blev åbenbar, adskiller butikken varerne og samler dem igen efter reparation eller udskiftning eller får dem gjort på sin bekostning.
  • Kunden er ikke forpligtet til at betale for normal brug af de varer, der efterfølgende er blevet udskiftet.

Hvis varerne ikke er i overensstemmelse med kontrakten, kan kunden afgive en erklæring om at reducere prisen eller trække sig ud af kontrakten, når (og under betingelserne for):

  • Butikken har nægtet at bringe varerne i overensstemmelse med kontrakten;
  • Butikken har ikke bragt varerne i overensstemmelse med kontrakten;
  • varernes manglende overensstemmelse med kontrakten fortsætter, selv om butikken har forsøgt at bringe varerne i overensstemmelse;
  • varens manglende overensstemmelse med aftalen er tilstrækkelig væsentlig til at berettige et afslag i prisen eller en ophævelse af aftalen uden forudgående anvendelse af de i stk. 3 nævnte beføjelser;
  • det fremgår tydeligt af butikkens erklæring eller omstændighederne, at den ikke vil bringe varerne i overensstemmelse med kontrakten inden for en rimelig tid eller uden unødig ulempe for kunden;
  • Den reducerede pris skal stå i et sådant forhold til kontraktprisen, som værdien af den ikke-overensstemmende vare forbliver i forhold til værdien af den overensstemmende vare;
  • Butikken skal tilbagebetale kunden de skyldige beløb som følge af udøvelsen af retten til at reducere prisen straks, men senest inden for 14 dage efter modtagelse af forbrugerens erklæring om prisreduktion;
  • Kunden kan ikke trække sig tilbage fra kontrakten, hvis varens manglende overensstemmelse med kontrakten er ubetydelig. Varens manglende overensstemmelse med kontrakten skal antages at være væsentlig.
  • Hvis den manglende overensstemmelse kun vedrører nogle af de varer, der er leveret i henhold til kontrakten, kan kunden kun trække sig tilbage fra kontrakten med hensyn til disse varer og også med hensyn til andre varer, der er købt af forbrugeren sammen med de uoverensstemmende varer, hvis det ikke med rimelighed kan forventes, at forbrugeren kun vil acceptere at beholde de kontraktlige varer.
  • I tilfælde af tilbagetrækning fra kontrakten skal kunden straks returnere varerne til butikken på butikkens bekostning. Butikken refunderer prisen til kunden straks, men senest inden for 14 dage efter modtagelse af varerne eller bevis for deres returnering.
  • Butikken refunderer prisen med samme betalingsmiddel, som kunden har benyttet, medmindre kunden udtrykkeligt har accepteret en anden refunderingsmetode, som ikke medfører omkostninger for kunden.
  • I tilfælde af en mangel ved varen kan en erhvervsdrivende, der foretager et køb i erhvervsøjemed, men ikke for køberen, udøve sine rettigheder i henhold til mangelsgarantien. For at indgive en klage skal iværksætteren straks kontakte butikken ved hjælp af tilgængelige kommunikationsmidler og give detaljerede oplysninger om manglen på varerne og anmode om udskiftning af varerne med varer uden mangler. Butikken forpligter sig til at overveje klagen inden for 14 dage fra datoen for dens indsendelse. I tilfælde af en berettiget klage vil butikken tage de nødvendige skridt til at reparere manglen, erstatte varerne med mangelfrie varer eller refundere en del af eller hele den betalte pris.

For at udøve garantirettighederne skal produktet sendes til den adresse i butikken, der er angivet i reglerne. Kunden kan undlade at betale prisen, indtil butikken har opfyldt sine forpligtelser i henhold til garantien. Produktet skal sendes tilbage pakket og beskyttet mod mulige skader under transport sammen med alle de elementer, der blev modtaget på købstidspunktet, såsom blandt andet instruktioner osv. Butikken er ansvarlig for varernes manglende overensstemmelse med kontrakten, der eksisterer på tidspunktet for deres levering og afsløres inden for to år fra dette tidspunkt, medmindre varernes udløbsdato, der er bestemt af butikken, dens juridiske forgængere eller personer, der handler på deres vegne, er længere. Enhver mangel på varernes overensstemmelse med kontrakten, der viser sig inden udløbet af to år fra tidspunktet for levering af varerne, formodes at have eksisteret på leveringstidspunktet, medmindre det modsatte bevises, eller formodningen ikke kan forenes med varernes specifikke karakter eller arten af varernes manglende overensstemmelse med kontrakten.

V. Klage

  1. En klage kan indgives elektronisk ved at sende en e-mail eller skriftligt ved at sende et traditionelt brev.
  2. Butikken vil behandle klagen inden for 14 dage fra den faktiske dato for indsendelse.
  3. En klage er ikke berettiget i tilfælde af:
  • mekaniske skader af ekstern oprindelse, herunder skader som følge af forkert brug,
  • reparationer eller ændringer, der ikke er i overensstemmelse med producentens anbefalinger. Svar på en reklamation sendes til den e-mailadresse, der blev oplyst ved købet. I tilfælde af ændring af e-mail-adresse - for at lette klageprocessen - skal disse oplysninger meddeles til butikken.

VI. Garanti

  1. Varer, der sælges af butikken, kan være dækket af en garanti, der ydes af producenten af varerne eller dennes distributør.
  2. Hvis varerne er dækket af en producent- eller distributørgaranti, skal oplysninger om eksistensen og indholdet af garantien vedrørende de givne varer placeres på butikkens websted.

VII. Sælgers ansvar

  1. Sælger er ikke ansvarlig for manglende eller uberettiget opfyldelse af kontrakten som følge af force majeure eller administrative myndigheders handlinger.
  2. Med forbehold for begrænsninger i henhold til almindeligt gældende lovgivning er sælgeren ikke ansvarlig for skader forårsaget af IT- eller kommunikationsfejl såsom: kundens manglende mulighed for at bruge butikkens websted, fejl i visning af oplysninger på webstedet, manglende elementer i beskrivelsen eller oplysninger om produkterne, kommunikationsforstyrrelser, defekter, funktionsfejl, forsinkelser i drift eller transmission, computervirus, linje- eller systemfejl. Sælger er især ikke ansvarlig for skader forårsaget af tekniske afbrydelser af elektronisk post forårsaget af telekommunikationsnetværksoperatører eller som følge af tekniske fejl fra kundens side.
  3. Sælger er ikke ansvarlig for eventuelle konsekvenser af: udførelse af registreringsprocessen eller køb uden registrering, herunder angivelse af falske eller fejlagtige data, bestilling i strid med vilkårene og betingelserne.

VII. Afsluttende bestemmelser

  1. Disse regler regulerer alle principper for køb via ADEKO.Kids online shop. I alle spørgsmål, der ikke er reguleret i disse regler, gælder bestemmelserne i civilloven, loven af 18. juli 2002 om levering af tjenester ved hjælp af elektroniske midler (konsolideret tekst i lovtidende 2013, punkt 1422, med ændringer) og andre love, og i forhold til forbrugere også loven af 30. maj 2014 om forbrugerrettigheder (lovtidende 2014, punkt 827).
  2. Ændringer af forretningsordenen kræver forudgående annoncering på butikkens hjemmeside. Forretningsordenen træder i kraft den 01.03.2024.